Gradski prevoznik planira da u ovoj godini kupi 11 solo autobusa na dizel u vrednosti od 190 miliona dinara bez PDV-a i time nastavi obnovu voznog parka.
Da nisu mozda malo preskupi busevi?
Zasto se ne nabavi jos zglobnih buseva? Zbog cega novi zglobni busevi ne saobraćaju za prigradska mesta? Zbog cega su nam busevi toliko prljavi da ne znas gde se nalazis?
Privatizujte gradski prevoz pa mozda i dobijete kao u Beogradu ukucas sifru i znas kada ti bus dolazi . Izadjes koji minut ranije i eto . A i bilo bi lepo vratiti tranvaje barem je to lako u Novom sadu sve ravno a ulice siroke .
U Francuskoj zabranjuju dizel vozila, a mi se jos i hvalimo kako kupujemo dizel. Sad ce neki patriJota koji nije napustio granice Limana, kamoli Srbije da kaze kako mi zivimo bolje nego Francuzi!
I naravno gomila negativnih komentara... Pa ne rasprodaje se vozni park, nego se zanavlja, da se Novosadjani voze lepse i udobnije pobogu. Cudan smo svet, pa to ti je.
Velika obnova voznog parka bila je 1996/97 kada je kuljeno 50 novih šasija kao i 2005. kada je kupljeno 65 (45 solo i 20 zglobnih) novih autobusa. Iste godine kupljen je prvi autobus na prirodni gas, a u leto 2011. kupljeno je još šest autobusa na gas poljskog proizvođača „Solaris“ i to su prvi autobusi u gradskom saobraćaju koji imaju klima-uređaje (pored pet klimatizovanih autobusa u prigradskom saobraćaju). 2012 je kupljeno oko 45 vozila marke „Iveko-Irisbus“
U voznom parku JGSP „Novi Sad“ nalazi se oko 250 autobusa (oko 75 zglobnih i 175 solo autobusa) i pet mini-buseva. Najveći deo voznog parka čine „Neobusovi“ autobusi na šasijama koje proizvodi švedski „Volvo“, a značajan je i broj „Ikarbusovih“ autobusa, dok je mnogo manji broj autobusa proizvođača „Solaris“ i „Iveko Irisbus“. 2015. godine je nabavljeno 11 autobusa marke „Ikarbus“.
Na ovo gornji tekst....
I zašto i dalje kupujemo dizel autobuse? Možda da napravimo Ikarbusu posla? Izgrađena stanica za metan u krugu GSP, a poslednjih godina kupujemo samo ono što nesuđeni "Mercedes" proizvodi. Ekologijom i ekonomijom ćemo se baviti drugi put. Uzgred, u Beogradu radi eksperimentalni električni autobus, dopunjuje se na stanicama... Novi Sad na ovakvom ravnom terenu je daleko pogodniji za električna vozila, samo bi još neko morao to da predloži. Ni ekonomske, ni ekološke prednosti ne treba posebno istcati.
Nemam nikakve veze sa gradskom vlašću, niti sa rukovodstvom GSP, ali malo matematike nije na odmet. Pogrešili ste u računici. Grad kupuje 6 buseva za ukupno 103.000.000 din bez PDV. Po autobusu to je 17.166.666 dinara, podeljeno sa 124 koliko je 1evro to je 138.440 evra, a to je drastično manje od cifre koju ste naveli, mnogo je bliže realnoj ceni. Da li se neko ugrađuje i koliko to stvarno ne znam.
Jako je pohvalno sto grad kupuje autobuse gradjanima ali je malo realno da za 60 miliona dinara moze da se kupi 6 vozila bice da opet Arci laze. A ostala iz sopstvenih srestava su misaona imenica i skretanje teme sa negativnih desavanja u ovoj firmi. Sramota je da sa 270 vozila ne moze da se realizuje red voznje, svaki dan mi koji se vozimo tim vozilima svedoci smo koliko se ne postuje red voznje koliko polazaka se ne obavi koliko su vozila prljava i hladna jer grejanje u vecini ne radi. Poslednje dve godine od kada je Arci direktor Gsp je ruiniran. Hteo bih da ponovo skrenem paznju na dogadjaj koji se desio pre neki dan u ovoj firmi, pogibija jednog od radnika u tehnickom sektoru a
Strahovita nesreća imala je i svoj bizaran epilog, kada je direktor preduzeća po dolasku na lice mesta iz gepeka svog automobila izvadio viski i sve prisutne, ponudio da piju za "pokoj duše"? Pored šokantnog neukusa ovo je naravno najstrožije zabranjeno, valjda.
Autobusi se rotiraju i salju na remont i odrzavanje. Onaj autobus koji je danas u garazi sutra ce biti na ulici a jedan sa ulice ce otici u garazu na servis. Kad je spic (guzva) onda je na ulici vise autobusa od navedenog prosecnog broja.
Ukoliko su cifre iz članka tačne, reč je o neviđenoj krađi. Naime, navedena cena zglobnog gradskog autobusa, koji GSP planira da kupi, prevedena u evre je 404.000,00 evra. Firma u kojoj sam radio je identičan Ikarbusov zglobni, gradski autobus platila 124.000,00 evra. Za navedeni iznos se može kupiti turistički Mercedes, MAN ili Setra sa full opremom, koji su neuporedivi sa gradskim autobusom. Toliko.
Zato što imaš 200 kršina koje se stalno kvare i tih 40 ubacuješ kao rezervu. Plus što su i tih 40 toliko matori da ih možeš jedino u staro gvožđe prodati..
Mora da postoji određen broj autobusa kao zamena ukoliko se neki autobus pokvari, ode na tehnički pregled i sl. Takođe, uvek se može desiti da je potrebno pojačati neke linije.
Imajući u vidu koliko ima starih autobusa na ulicama, ove nabavke od desetak-petnaest vozila neće biti dovoljne. Za kvalitetan prevoz u Novom Sadu (sa umerenim gužvama u špicu) je potrebno preko 300 autobusa. Ovo što danas imamo je često mučenje za građane.
Danas oko 10:30 u peticu ni igla nije mogla da padne. Dvadesetak ljudi ostalo u centru da čeka sledeći bus. Kažu drugi putnici da je kod Futoške pijace izgoreo autobus pa se svi nagurali u sledeći, i to solo. Molio bih 021 da istraži šta se desilo sa autobusom.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
GSP kupuje 11 autobusa
Autor: 021.rs
Novi Sad
•27.01.2017.
•12:45 > 13:22
Komentari 18
/
Gospođinci
Zasto se ne nabavi jos zglobnih buseva? Zbog cega novi zglobni busevi ne saobraćaju za prigradska mesta? Zbog cega su nam busevi toliko prljavi da ne znas gde se nalazis?
deda
Lala
Niki
Mrčo
историја
U voznom parku JGSP „Novi Sad“ nalazi se oko 250 autobusa (oko 75 zglobnih i 175 solo autobusa) i pet mini-buseva. Najveći deo voznog parka čine „Neobusovi“ autobusi na šasijama koje proizvodi švedski „Volvo“, a značajan je i broj „Ikarbusovih“ autobusa, dok je mnogo manji broj autobusa proizvođača „Solaris“ i „Iveko Irisbus“. 2015. godine je nabavljeno 11 autobusa marke „Ikarbus“.
Na ovo gornji tekst....
Čika
Nina
Nova vozila
Strahovita nesreća imala je i svoj bizaran epilog, kada je direktor preduzeća po dolasku na lice mesta iz gepeka svog automobila izvadio viski i sve prisutne, ponudio da piju za "pokoj duše"? Pored šokantnog neukusa ovo je naravno najstrožije zabranjeno, valjda.
Anon
Zoran
Sremac
Neko
Nikola
Imajući u vidu koliko ima starih autobusa na ulicama, ove nabavke od desetak-petnaest vozila neće biti dovoljne. Za kvalitetan prevoz u Novom Sadu (sa umerenim gužvama u špicu) je potrebno preko 300 autobusa. Ovo što danas imamo je često mučenje za građane.
Putnik
hmm
GRADJANIN
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H